DZL

Recent, am participat in Iasi la o conferinta tinuta de doamna doctor Mihaela Bilic. Pentru cei ce nu au auzit de ea, este unul dintre cei mai buni medici nutritionisti din Romania. Eu personal, o apreciez foarte mult. Conferinta a avut loc intr-o locatie selecta, iar atmosfera a fost una placuta. Tema s-a numit “Doza zilnica de lactate”. Am mers impreuna cu doua prietene, in speranta ca vom afla cat mai multe, ceea ce s-a si intamplat. Ne-a vorbit timp de o ora si jumatate, iar la sfarsit am avut ocazia sa-i adresam intrebari si curiozitati. De asemenea, s-a organizat o tombola unde erau puse in joc 10 carti ale doamnei doctor si culmea, eu si prietenele mele am castigat fiecare cate o carte. A fost o zi frumoasa si cu siguranta, o experienta de neuitat.

Leave a Reply

