Alimente care ard grasimile

Craciun Fericit, dragii mei! Sper ca ati petrecut frumos zilele acestea alaturi de familie si v-ati bucurat de bunatati, fara sa faceti excese.

Va propun o lista cu alimente care topesc grasimile, accelereaza metabolismul si ar trebui sa fie nelipsite, mai ales in aceasta perioada.

Ardeiul iute 

Datorita continutului de capsaicina, o componenta activa, ardeiul iute creste rata metabolica a organismului si grabeste arderile.

Scortisoara 

Daca adaugam un varf de lingura de scortisoara cafelei, laptelui sau chiar ceaiului, scortisoara va preveni cresterea nivelului de insulina si va stopa stocarea grasimilor de catre organism.

Grapefruitul

Alaturi de celelalte citrice, acesta este un fruct minune care detoxifica organismul si topeste grasimile, datorita continutului mare de fibre. Bogat in vitamine, nu numai ca ne ajuta sa scadem in greutate, dar are capacitatea de a micsora nivelul de colesterol.

Merele

Merele sunt foarte bogate in fibre, care au un rol important in arderea grasimilor de pe abdomen si in mentinerea unei greutati corporale normale. Merele nu doar ca ne imbunatatesc starea de sanatate, dar contin si antioxidanti, care au grija de pielea noastra.

Nucile 

Sunt printre cele mai sanatoase gustari, iar 8-10 nuci sunt suficiente. Bogate in acizi grasi Omega 3, intervin activ in eliminarea grasimii corporale.

Iaurtul

Atat cel degresat, cat si cel normal sunt bune. Alaturi de celelalte lactate, iaurtul contine calciu, vitamina B12, zinc si acid folic. Probioticele, aceste bacterii ”prietenoase” continute in iaurt, contribuie la reducerea cantitatii de grasime.

Pestele

Carnea de peste pastreaza inima sanatoasa, iar acizii grasi Omega 3 imbunatatesc sensibilitatea insulinei, care la randul sau stimuleaza musculatura si grabeste arderea grasimilor, mai ales in jurul abdomenului.

Ceapa si usturoiul

Daca sanatatea va permite, acestea ar trebui consumate zilnic sau saptamanal. Scad nivelul de colesterol din sange si accelereaza metabolismul, ceea ce poate contribui la reducerea procentului de grasime.

Aceste alimente consumate frecvent, alaturi de o alimentatie echilibrata, ajuta la scaderea in greutate si la mentinerea unui stil de viata sanatos.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s