Apa pe stomacul gol

Organismul uman este constituit din 70-80% apa. Aceasta elimina toxinele, mentine sanatatea rinichilor, energizeaza si tonifica. Pe langa aceste beneficii, apa ne ajuta si in procesul de slabire. Este indicat sa consumam 1-2 pahare de apa pe stomacul gol, dimineata, imediat dupa trezire. Desi aparent banal, acest lucru poate face minuni pentru sanatatea noastra.

Apa accelereaza tranzitul intestinal si intareste sistemul imunitar. Acest “mic truc” de a consuma apa pe stomacul gol poate duce chiar la scaderea a 2-3 kilograme. Proprietatile ei nu se opresc insa aici. Acest lichid incolor, inodor imbunatateste textura pielii, reduce constipatia, vindeca durerile de cap si ajuta la functionarea intregului organism.

Am citit multe articole despre cat de bine este sa ne incepem ziua cu un pahar de apa. Eu am de ceva timp acest obicei si pot spune ca ma simt minunat. Am energie de la prima ora si o stare de bine. Le-am zis si alor mei, care treptat mi-au preluat obiceiul, fiind foarte multumiti. De aceea, m-am hotarat sa va impartasesc si voua, sa incercati sa vedeti daca simtiti vreo schimbare.

Este important sa consumam apa pe tot parcursul zilei, cel putin 8 pahare pe zi, pentru a preveni deshidratarea, care duce la ameteala, lipsa de concentrare si dureri de cap. Apa este cea mai importanta sursa de energie, fiind un puternic detoxifiant!

2 thoughts on “Apa pe stomacul gol

  1. Ai mare dreptate… si eu imi incep ziua in acest fel de mult timp..fara sa stiu nimic din ce ai scris tu in acest text….pur si simplu e doar un obicei… dar care ma trezeste la viata chiar daca nu am avut o noapte tocmai linistitoare….iar acum observ si de ce.

Leave a Reply

