Crema de maini homemade

_MG_1537Am citit in ultima vreme tot felul de articole despre chimicalele pe care le contin produsele cosmetice si cat de daunatoare sunt acestea impotriva organismului. Eu, ca si multi altii, sunt sigura, folosesc produse cumparate de la magazin si de la farmacie, insa nici acestea din urma nu sunt 100% sigure, avand in vedere ca atunci cand te uiti pe eticheta exista o serie de ingrediente dubioase. De aceea, m-am gandit ca ar fi o idee foarte buna sa incerc sa-mi fac propria mea crema de maini din ingrediente naturale.

Ingrediente (pentru aproximativ 30 ml):

2 linguri unt de cacao (eu am folosit unt de cacao solid)

2 linguri ulei de cocos

1 lingura ulei de argan

cateva picaturi de vitamina E

Mod de preparare:

Se topeste la bain-marie untul de cacao, se adauga treptat uleiul de cocos, apoi uleiul de argan si se amesteca. Cand compozitia se omogenizeaza, se da deoparte si se adauga cateva picaturi de vitamina E. Se lasa sa se raceasca putin (doar cateva minute) si apoi se toarna in recipient. Este o crema foarte buna pentru sezonul rece, este puternic hidratanta si reparatoare, iar vitamina E este un antioxidant ce prelungeste durata de conservare si are un puternic efect antiage. Imi place ca este usor de aplicat, se absoarbe destul de repede si are un miros parfumat. Poate constitui si un cadou inedit pentru cei dragi, lucru pe care eu l-am facut de Craciun, oferindu-le cate o crema prietenelor mele care au fost foarte incantate!

Leave a Reply

