Crema de tuia

imageIn urma cu ceva timp, m-am confruntat cu o eczema destul de urata la un deget de la mana. Am mers la doctor si acesta mi-a recomandat un unguent care, din nefericire nu a avut efect, degetul meu aratand parca mai rau. Asa m-am decis sa incerc altceva si am mers la plafar unde mi-a fost recomandata crema de tuia. Inca de la primele utilizari am vazut schimbarea, rana vindecandu-se destul de usor, iar degetul aratand vizibil mai bine. Am continuat sa o folosesc zi de zi si pot spune ca in maxim o saptamana si jumatate degetul meu arata la fel ca inainte. Avand in vedere acest lucru si faptul ca doamna de la plafar mi-a zis despre beneficiile ei uimitoare, am cautat si eu cat mai multe informatii pe care vreau sa vi le impartasesc.

Crema contine un extract din frunzele tinere ale arborelui Thuja occidentalis, o specie folosita de mii de ani de populatiile din America de Nord pentru tratarea bolilor de piele, a tumorilor maligne si benigne, a infectiilor bacteriene, fungice si virale. Este recomandata pentru tratarea bolilor de piele, tumorilor maligne si benigne, ulceratii de piele, vegetatii anale si veneriene, fibroame, adenoame, adenofibroame, polipi, reumatism, ciuperci parazite la nivelul pielii si tegumentelor, eczeme infectioase.

Actiuni: antitumoral, stimulent al imunitatii locale, tonic pentru piele, topic, coricid, antiviral, antibacterian, balsamic, cicatrizant, antifungic.

Compozitie: Aqua, 10% extract de tuia; Paraffinum liquidum, Cetearyl Alcohol (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Daca va confruntati cu probleme, eu va recomand cu mare drag sa incercati aceasta crema care se gaseste la orice magazin naturist si costa in jur de 14 lei. Pentru a evita aparitia unei reactii alergice, este bine sa aplicati mai intai crema pe o portiune mica de piele si sa asteptati 4 ore. Daca apare o inflamatie a pielii, mancarimi ori senzatia de arsura pe locul tratat, atunci aveti alergie la acest produs si in consecinta se va evita folosirea sa.

Leave a Reply

