Budinca de chia

IMG_20140911_084824Daca in articolul anterior v-am vorbit despre beneficiile semintelor de chia, acum v-am promis ca o sa va arat o reteta de budinca de chia, care este foarte simplu de facut, gustoasa si foarte hranitoare. O puteti consuma la micul dejun sau cand aveti pofta de ceva dulce, avand siguranta ca nu va veti ingrasa.

Ingrediente:

– 150-200 ml lapte de vaca sau vegetal (soia, migdale, cocos)

– 3-4 linguri seminte de chia

– o lingurita de miere sau indulcitor

– fructe pentru ornat (in cazul de fata, eu am folosit smochine si piersici, insa puteti folosi orice fructe doriti)

Mod de preparare:

Este extrem de simplu. Punem laptele intr-un bol, adaugam semintele de chia si mierea sau indulcitorul si amestecam bine timp de 1 minut sa nu se formeze cocoloase, apoi dam compozitia la frigider pentru 2-3 ore. Veti observa ca semintele isi maresc volumul si se transforma intr-o pasta gelatinoasa, care are consistenta unei budinci. In cele din urma, ornam cu fructe dupa bunul plac si uite ca avem un mic dejun sanatos si plin de nutrienti. Daca doriti sa o consumati la micul dejun, va sfatuiesc sa o pregatiti de seara si sa o lasati la frigider peste noapte, caci a doua zi va fi numai buna. Va indemn cu mare drag sa incercati si sa imi spuneti parerea!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s